تفاوتی نمیکند که شما مدیر یک فروشگاه، یک مرکز خرید بینظیر و یا یک مدیر فروش منطقهای باشید، افزایش فروش همواره هدف بزرگ شماست و با پیشرفت شغلی شما رابطه متقابلی دارد. برترین و بهروزترین ایستگاههای شارژ تلفنهمراه تجاری، میتواند به کسبوکار شما در رسیدن به اهداف فروش کمک کند. این نکته قابل توجه است که سطح مدیریت شما در زنجیرههای خردهفروشی چیست اهمیت ویژهای ندارد. در ادامه همانند این سری از مقالات مرتبط با خرده فروشی به نقش قابل توجه ایستگاههای شارژ تلفنهمراه تجاری در بهبود فروش میپردازیم.
سخن اول: رفتار خریدار و تلفنهای همراه !
اولین قدم برای درک این موضوع که چگونه ایستگاههای شارژ تلفنهمراه به بهبود فروش در زنجیرههای خردهفروشی کمک میکند، درک نحوه تاثیر تلفنهمراه و دستگاههای تلفنهمراه بر رفتار خریدار است.
مردم با تلفنهایشان زندگی میکنند.اگر شارژ تلفنهمراه آنها کاهش یابد، دچار اضطراب میشوند و نمیتوانند به خوبی فکر کنند و تنها به دنبال نزدیک ترین ایستگاه شارژ خواهند رفت. اگر ذهن افراد معطوف به این موضوع باشد که تلفنهمراهشان تنها 5درصد شارژ دارد، نمیتوانید انتظار راحتی افراد را در فروشگاه خود داشتهباشید.
مردمی که در فروشگاهها و مراکزخرید شما حضور دارند از تلفنهای همراه جهت تصمیمگیری بهتر در فرآیند خرید استفاده میکنند. طبق آمار موجود در « Search Engine Land » بیش از 70 درصد خریداران مصالح ساختمانی در فروشگاههای مرتبط، پیش از خرید، از تلفنهمراه خود برای تحقیق درباره محصول مورد نظر استفاده میکنند.
خریداران به دنبال بررسی محصولات هستند. آنها بررسی میکنند که سایر کاربران درباره آن محصول در شبکههای اجتماعی چه میگویند.
وقتی برای همه دستگاههای تلفنهمراه یک ایستگاه شارژ دارید ، مشتریهای شما با آگاهی و بدون نگرانی، زمان بیشتری را در فروشگاه شما سپری می کنند و از اعتماد به نفس کافی در فرآیند خرید برخوردار خواهند شد.
افزایش پاخور مشتری به کمک ایستگاههای شارژ !
تمام مدیران فروشگاهها میدانند که پاخور بیشتر معادل فرصتهای بیشتری برای خرید و فروش مشتری است که در نوع خود منجر به درآمد بیشتر خواهد شد. اگر به دنبال راههایی جهت افزایش پاخور مشتریهای خود هستید باید تجاربی را در فروشگاه و یا مرکز خرید خود ایجاد کنید که شما را از سایر خردهفروشان متمایز کند. یک ایستگاه شارژ تلفن همراه به خوبی میتواند فروشگاه شما را از سایرین متمایز کند.
یک ایستگاه شارژ لطفا !
اگر تصمیم به سرمایهگذاری در استقرار یک ایستگاه شارژ تلفنهمراه در فروشگاه خود گرفتهاید، به شما تبریک میگوییم. این اقدام هوشمندانه به شما در جلب رضایت مشتری و بهبود فروش کمک خواهد کرد. این ایستگاه شارژ باید در مکانی باشد که مردم بتوانند آن را از هر مکانی در فروشگاه شما نظاره کنند.
مشتریهای شما با انجام نظرسنجیها و پرسشنامههای مناسب، میتوانند دادههای بازاریابی متنوع و فراوانی در اختیار شما قراردهند. آنها هنگام شارژ تلفن همراه خود در فروشگاه شما، در کنار بازدید از محصولات و قسمتهای مختلف، تبلیغات موجود را نیز مشاهده خواهند کرد. داده های خریداران شما می تواند برای کمک به بهبود تجربه حضور در فروشگاه، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، بررسی تقاضا برای محصولات جدید و سایر موارد استفاده شود.
برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.