چگونه مراکز خرید سنتی را به مکان‌های تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنیم – قسمت«۱»

چگونه مراکز خرید سنتی را به مکان‌های تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنیم – قسمت«۱»

شورای بین‌المللی مراکز خرید، طبق گزارشی اعلام کرد که 20درصد از مراکز خرید آمریکا، 72درصد از کل میزان فروش مراکز خرید را از آن خود کرده‌اند. این اتفاق به این معناست که عوامل متعددی بر تسلط مراکز خرید بر بازار تعریف می‌شود.

اما چه عواملی بر افزایش فروش موثر است؟ در ادامه این مقاله، به این سوال پاسخ خواهیم داد.

همواره مراکز خرید با این چالش‌ روبرو هستند که روش‌هایی را برای ارتباط بهتر با مشتری، افزایش فروش و رضایت‌مندی آن‌ها شناسایی کنند. اهداف کلیدی آنان شامل جذب بازدیدکنندگان، افزایش پاخور، فروش بالاتر و ارتقای رضایت مشتری و ارائه به موقع پیشنهادات فروشندگان به مشتریان باالقوه می‌باشد.

پاخور مشتری، یک معیار کلیدی در نظر تمامی مدیران فروشگاه‌ها می‌باشد؛ که تجربه خوب مشتری، برگزاری رویدادهای متنوع و پروموشن بر افزایش پاخور تاثیرگذار است.

تجربه‌ها ،و نه برندها، مشتری‌ها را به سوی مراکز خرید سوق خواهد داد.

 

چگونه مراکز خرید سنتی را به مکان‌های تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنیم – قسمت«۱»

در مراکز خرید، چگونه زمان را به بهترین نحو ممکن صرف کنیم؟

مراکز خرید مدرن با ابعاد بزرگ، مکانی عالی برای رویدادهای بزرگ و دیدنی است. دعوت از هنرمندان برای اجرای یک نمایش، راه‌حل مناسبی جهت جذب خریداران بیشتر به مراکز خرید است. وجود یک جاذبه دائمی با اجراهای ویژه و گاه به گاه، دیدنی‌تر و موثرتر است. می‌توان از یک تونل باد، برای اجرای نمایش‌های رقص‌آمیز استفاده کرد و بازدیدکنندگان از مراکز خرید، به کمک نیروی باد می‌توانند احساس بی سابقه پرواز را تجربه کنند.

هر مشتری در نوع خود منحصربه‌فرد است و می‌خواهد که به حضور او توجه شود، پس شما باید یک تجربه خارق‌العاده را به آنان ارائه دهید.

افراد را سرگرم کنید! خلاقانه ترین روش اجرای جدیدترین فناوری‌ها را باید جهت سرگرمی افراد در مراکز خرید به کار گرفت. یک اتفاق سرگرم‌کننده، دلیل خوبی برای بیرون آمدن از خانه و رفتن به یک فروشگاه بزرگ است. ممکن است برخی ایده‌های سرگرم‌سازی عجیب به نظر برسد، اما فرمول ساده است. تا زمانی که بتوانید مردم را تحت‌تاثیر قرار دهید، در مسیر خوبی قرار گرفته‌اید.

مردم فراموش خواهند کرد آنچه را که می‌گویید،

مردم فراموش خواهند کرد آنچه را که انجام داده‌اید،

اما مردم هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد که چه حسی را به آنان منتقل کرده‌اید.

در ادامه تصاویری از نمونه‌های اجرا شده در مراکزخرید سطح جهان میبینیم.

 

چگونه مراکز خرید سنتی را به مکان‌های تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنیم – قسمت«۱»

اجرای نمایش به صورت زنده در مرکز خرید.

 

 

 

چگونه مراکز خرید سنتی را به مکان‌های تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنیم – قسمت«۱»

تجربه زندگی زیر اقیانوس در مرکز خرید منچستر.

 

 

 

چگونه مراکز خرید سنتی را به مکان‌های تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنیم – قسمت«۱»

اجرای نمایش «پیترپن» که سرشار از صحنه‌های موزیکال است.

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
ایمیل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین ها

slide4-1
امنیت پاورباکس 1
تاثیر شگفت‌انگیز ایستگاه‌های شارژ تلفن‌همراه در بهبود فروش!

پربحث ترین ها

slide4-1
امنیت پاورباکس 1
تاثیر شگفت‌انگیز ایستگاه‌های شارژ تلفن‌همراه در بهبود فروش!