تلفنهای همراه تجربه خرید حضوری از فروشگاهها را به کلی تغییر دادهاند. از هر 10نفر خریدار، 8نفر از تلفن همراه خود برای خرید بهتر استفاده میکنند. و همانگونه که در صنعت تلفن همراه جا افتاده است، مشتریها در انتخاب و استفاده از فناوریهای تلفن همراه از خردهفروشان سبقت گرفتهاند.
همانطور که در مقالات پیشین بررسی کردیم، تلفنهای همراه تجربه جدیدی را از خرید حضوری در مشتریها ایجاد کردهاند. طبق این گزارش، 75% از خریداران، هنگام خرید در فروشگاه از تلفن همراه خود برای کسب اطلاعات از محصول کمک میگیرند و همچنین بر اساس گزارش جدید “واقعیت خردهفروشی” 25% از خریداران حاضر در فروشگاه، از طریق دستگاههای تلفن همراه خود اقدام به خرید کالا مینمایند. این خریدها شامل کالاهایی میباشد که موجودی شما نیست و یا ویژگی های متفاوتی از کالای موجود در فروشگاه شما دارد و در نهایت مشتری، کالای مشابه را از رقیب شما با قیمتی مناسبتر تهیه میکند.
از هر 3 خریدار، 1 نفر به جای کسب اطلاعات از فروشندگان از تلفن همراه خود استفاده میکند.
امروز زمان آن رسیده است که چالشهای جدید را بپذیریم و حس تازهای از شارژ به کمک ایستگاههای شارژ تلفن همراه را تجربه کنیم. منافع استفاده از تلفن همراه و حفظ شارژ تلفن همراه مشتری فراوان است که میتوان به مواردی از این دست اشاره کرد:
- تلفنهای همراه مسیر خرید مشتری را تحت تاثیر قرار میدهد و میزان خرید را بالا میبرد.
- 90% از خریداران، از تلفن همراه خود برای فعالیت هایی مثل جستجوی اطلاعات پیش از خرید کالا، کمک میگیرند.
- 84% از خریداران تلفنهای هوشمند، هنگام حضور در فروشگاه از تلفنهای همراه خود استفاده میکنند.
- نیمی از افراد، در هر بازدید از فروشگاه، حداقل 15 دقیقه از تلفن همراه خود استفاده میکنند.
- خریدارانی که از تلفن همراه خود استفاده میکنند، بیشتر خرید میکنند.
- از هر 3 خریدار، 1 نفر به جای کسب اطلاعات از فروشندگان از تلفن همراه خود استفاده میکند.
- 82% از خریداران، برای آگاهی از محصول از موتور های جستجو مانند گوگل، هنگام خرید حضوری کمک میگیرند.
- تلفنهای همراه باعث جذب مشتری به داخل فروشگاه و همچنین نگهداری آنها میشود.
مزایای استفاده از تلفن همراه و توانایی حفظ شارژ تلفن همراه مشتریها، شانس شما را جهت خلق درآمد بیشتر و ارتقا تجربه خرید حضوری افزایش میدهد.
مردم تلفنهای همراه خود را در همهجا به همراه میبرند و از آن استفاده میکنند. با این وجود چرا حس راحتی را به کمک ایستگاههای شارژ در فروشگاهها برای مشتریهای خود فراهم نکنیم؟
افزودن ایستگاه شارژ نه تنها اضطراب باتری کم را کاهش میدهد، بلکه باعث جذب مشتری به فروشگاه شما و افزایش زمان حضور آنها میشود؛ این امر در نهایت باعث ارتقا تعامل با مشتریهای باالقوه، افزایش متوسط میزان سفارش و در عین حال بهبود خدمات به مشتری میشود. این خدمات فوق العاده باعث ایجاد حسی جدید و تجربهای ارزشمند در مشتریهای شما خواهد شد.